Ніхто не сперечатиметься, що сьогодні Toyota є компанією, яка робить одні з найякісніших автомобілів світу з найменшою кількістю дефектів і витрат. Досить довгий час бізнес-аналітики дивувались, як корпорації вдалося досягти такого приголомшливого успіху. Аж минулого року світ побачила цікава книжка Джеффрі Лайкера, яка вперше розкрила для широкої аудиторії 14 принципів менеджменту та бізнес-філософії компанії. Виявилося, що легендарна корпорація безперервно вдосконалює свою структуру за рахунок використання значно меншої кількості людино-годин, інвентаризації та виробничих площ, ніж її конкуренти. А ще вона дотримується усталених принципів, які дають їй змогу зростати. І от що цікаво, ці принципи є настільки універсальними, що вони можуть використовуватися в будь-якій сфері діяльності людини. І щоб не сумнівались, навіть - в діяльності української адвокатури.